9 Aralık 2013 Pazartesi

Bir Doa Kozmetik Alışveriş Hikayesi ve She Butter kullanma Klavuzu:)

Merhaba sevgili blogum. ( Henüz yeni oldugum için blogumla baş başa oldumuzu biliyorum. :)

Şimdi size doa kozmetik deneyimlerimden ve özellikle she butter'den bahsedicem. Biliyorsunuz ki bir kadın blogunun olmazsa olmazlarından biri doa kozmetik ürünleri diğeri de doa kozmetik çekilişidir. :)Şikayetçi miyim asla. Çünkü uzunca bir süreden beri yaklaşık bir yıldır, bloglarda tarama yapmadan kendime ürün almıyorum. En azından almamaya çalışıyorum.

Bloglarda, kadınlar kulübünde, ekşide allahım her yerde Doa'dan bahsediliyor bende dedim ki ben neden eksik kalıyorum. Sonra girdim doa'nın sitesine bir dünya alışveriş yaptım, yorumları okudum, allahım öyleki ürünleri kullandıktan sonra içimden bir Angelina Jolie çıkmasını bekliyorum. Herkes ayılır bayılıp, bu ürünlerden mucizevi olarak bahsediyor. Verdim siparişi....

Bekle bekle bekle ürünlerim gelmiyor, deliricem bir de o ara taşınma durumum vardı sonra taşınmadım ama o dönem ciddi şekilde ev bakıyorduk. Mail atıyorum dönmüyorlar, twitterdan yazıyorum cevap yok faceden yazıyorum yine yok. Yok yani. Sonra aramaya karar verdim ve ertesi gün aradım. Bir gün sonra kargom elimdeydi. Beklemekten şikayetçi olanlar aramayı denesin hemen ürünler geliyor, en azından bende bu yöntem işe yaradı. Tabi sabahın 8'inde arayıp azıcık çirkinlik yapmam da bunda etkili olmuş olabilir. Bilemiyorum. :)

Çünkü her yerde aktifler, bloglarda cayır cayır yorumlar yapıyorlar ama mail'e cevap vermiyorlar. İnsan huzursuz oluyor tabi.

İkinci hayal kırıklığını ürünleri elime aldıgımda yaşadım ki ne hayal kırıklığı arkadaşlar anlatamam. Güzellik ürünleri, ya da makyaj ürünleri azıcık süslü püslü oluyor insan kendini özel hissediyor, ama doa'ın ürünleri tam bir kabus yaşattı bana. Yani tamam fiyatları düşük belki ama yok yani. İnsanın aklına kurt düşüyor. Bari içeriklerini yazsalarmış diyorum o da yok. Yani içerik de yazsalar neyin ne oldugunu elbette bilemeyeceğim ama yine de bir bilen çıkacak.

Bir de herkese hediye gönderen firma bana kırık iğne göndermemiş. Ona da şaşırdım açıkçası. Sonrada amannn gönderseler ne olacak diye düşünüp üzerinde durmadım.

Sitede miss gibi kokuyor denen fesleğen kremi bildiğin bozuk arap sabunu kokuyor. Ziyan olmasın diye duştan sonra bacaklarıma sürdüm pijamamı giyip yattım. Yorgan falan derken o kokuyu almadım.:)

Argan yağı bir şişe kullandım, onu da duştan sonra ıslak saç uçlarıma uyguladım. Ama ne faydasını ne zararını gördüm diyebilirim. Anlamadım yani. Benim için tek faydası saçlarımı yumuşatması oldu.

Bir kaç kutu hindistan cevizi yağı aldım. Melis Limes videsunu yapmıştı. Oradan görmüştüm. Aldım ve uyguladım saçlarım daha parlak oldu. Başka bir faydasını görmedim. 3 ay içerisinde.

Şimdi gelelim başlıkta da bahsettiğim she butter'a. Bu urun bana teneke kutuda geldi. Teneke diyorum çünkü kutu paslandı allahtan ürünü içinden almıştım. İnsanlar deli gibi bu yağın mucizelerinden bahsediyorlar ve ben nasıl heyecanlıyım anlatamam. Ama ürünü elime aldım kapağını açtım ve donmuş bir yağ. Ve o kadar sert ki kullanamadım. Sonra araştırdım ısıtın yazmışlar, 30 sanıye kadar demleyen çaydanlığın kapağında beklettim, ocakta ısıtmaya cesaret edemedim. Buna rağmen kadar sıvılaşmıştı ki kapağını açarken zaten minicik kutunun yarısını üstüme boşalttım. Sonra da o kapağı tekrar açamadım. Bende üründen ve doa'dan nefret ede ede bir kenara bıraktım öylece günlerce durdu. 

Sonra bir gün saçlarımı kuruturken bana acı acı bakan she butter'ı elime aldım ve 30 sanıye kadar fönü tuttuktan sonra ince bir çatalın ucuyla açtım. O an ki mutluluğumu anlatamam. Edison elektiriği buldugunda benim kadar sevinmiş olamaz. :)

Ürünü nasıl kullanacağımı anladım ama kullanacak yer bulamadım bu seferde. :)

Bir kez dudağıma sürdüm çok kaşındırdı hemen sildim. Uyumadan yüzüme sürdüm allahım nasıl ateş bastı uyuyamadım hemen kalktım bir yüz jeliyle yüzümü güzelce yıkadım. 

Dedim ki she butter senden vazgeçiyorum. Yani bir de neden o kadar inat ediyorsam sürekli bir şeyler ters gidiyor ama ben ısrarla deniyorum, vazgeçmiyorum. Vee sonunda bana bir aydınlanma geldi ve nasıl kullanacağımı buldum. 

Elimde son kutu hindistan cevizi yağı kalmıştı she butter'ı erittim hindistan cevizini de she butter'le aynı yöntemle eritip nefret ettiğim ama lazım olur diye kutusunu yıkayıp paklayıp sakladığım fesleğen kremi kutusunun içine koydum. 

Sonra 2 günde bir kullandım saçlarımda. uyumadan sürdüm sabah yıkadım. Başlarda bir canlılık geldi ama o kadar umutsuzum gibi artık işe yaradıgını düşünmüyorum.Şimdi bir kaç aydır kullanıyorum ve gerçekten mucize. Saçlarımın dökülmesi durdu, daha sağlıklı daha canlı olmaya başladı. Ve üstüne hızlı da uzuyor. 

Doadan sipariş veren arkadaşım olursa teneke teneke she butter ve hindistan cevizi yağı siparişi verdiriyorum. Yani diğer ürünlerden nasıl nefret ettiysem bu iki ürüne de o kadar bayıldım. Ama kullanımı da önemliydi. İnşallah sizlere de faydalı olur.

Uzunca yazdım ama gerekliydi, sanırım yazdıklarım hep uzun olacak. 

Yazımı okuyan varsa şimdiden çok teşekkür ediyorum. Lütfen kendinize iyi bakın... xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder