8 Aralık 2013 Pazar

Bi Blog da Benden...:)

Öncelikle bu blogun amacı insanlar beni sevsin, benim için deli olsun gibi bir şey değil. Herkes gibi sevilmeye bayılırım. Ama önümde sevilmekten önce gelen uzun bir yol var. Bir dünya kilo vermem gerek. Verdikçe inşallah paylaşırım. En son 3 gün önce klasik salata diyetlerimden birini daha bozdum. Bunun öfkesini yine kendime ödetmek istemediğimden bu blogu açmaya karar verdim.

Kiloluyum, diyet yapıyorum dediğime bakmayın güzellik ve bakımla da bir o kadar ilgiliyim. Okumayı, izlemeyi, yazmayı severim. Ama en son bir günlük tutmaya başladığımda annemin günlüklerimi okuyup bir de üstüne benden hesap sormaya kalkmasıyla kağıda yazma olayına son verdim. En mahremimi hep başkaları okur mu acaba fobisi başladı bende. :)

Burada neyseki rahatım, annem görmez, kimse tanımaz :)

Geçen seneye kadar kendimden hep nefret ettim, hep bir kilo verme telaşı yaşadım. Aileme karşı kendimi hep mahçup hissettim. Suçlu olan hep benmişim gibi her konuda kendimi cezalandırdım. Taki ki bir gün mükemmel bir doktora gidene kadar. Televizyonda annem görmüş, randevu almış, hadi buna da bir git dedi. Gittim, zayıfladım mı? Evet! Ama sonra aldım. Bunda da en buyuk etken doktorumu bırakmamdı. Başka bir şehre gitmek zorundaydım. Kiloları yine fazla fazla aldım Ama kendimi sevdim. Oradaki ortam bana yalnız olmadıgımı benim gibi bir çok insanın bu sorunla savaştıgını bana gösterdi. Sonra da kendimden hiç utanmadım. Ve kendimi sevdim, hala da seviyorum, asla kendime laf söyletmem. :)

Özgüvenin ne mucizevi bir nimet oldugunu gördüm. Bu sorunlarımı bitirmedi ama sorunlarla başa çıkma yöntemleri bulmamı sağladı.

Bir de Aykut Oğut var. Ona da ayılıp bayılıyorum. Aldıgım ilk kitabı korsandı, yola çıkıcam zaman geçsin okurum diye almıştım. Ama okuduktan sonra bir çok arkadaşıma korsan olmayanını alıp hediye ettim. Hatta farklı şehirlerdeki arkadaşlarım için internetten sipariş bile verdim. :) Sonra daha detaylı değinirim bu konuya.

Ben tipik bir teraziyim, daldan dala atlar konudan konuya geçerim. Okuyan olursa yazdıklarımı onlar da zaten anlamış olurlar. oxox

Aceleciyim, telaşlıyım, bazen geveze, bazen suskunum, bazen deli gibi mutlu bazen 3 günlük ömrü kalan insan kadar mutsuzum. Ama yukarıda ne dedim, her şekilde ve her koşulda kendimi seviyorum. :)

Bu aralar deli gibi güzellik, bakım, makyaj gibi konularla ilgilendiğim için bol bol kullandığım ürünler hakkında yorum yapacağım, bilgi vereceğim. Sonra diyet, kilo, kilolu kişilerin yaşadığı zorluklar, bazen depresyon bazen ilişkiler... Biraz edebiyat, biraz sinema her konuda yorumlarım da olacaktır. Ebedi bir güzellik blogu değil benimkisi.

Neden blogumun adı venuskadiniguzellesiyor, sorusuna gelince dediğim gibi görüntü olarak büyük bir değişim süreci içerisindeyim. Belki çoook uzunca bir süre sonra sizinle de öncesi sonrası fotoğraflarımı paylaşırım. Ama daha çok var. :)

İlk yazı şimdilik bu kadar olsun. Bende amatör görünümlü blogumu profesyonel bir görünüme kavuşturmak için neler yapabilirim ona bakayım. :)

Eğer yazdıklarımı okuyan birileri olursa, şimdiden teşekkür ediyorum. Bu blogta belki gün gelecek hiç bir şey bulamayacaksınız ama samimiyetim ve dürüstlüğüm hep daim kalacak.

Lütfen kendinize iyi bakın... xoxo

Venüs

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder